Wednesday, November 4, 2009

Marilah cuba capcakes Chempaka :)

Assalamualaikum warahmatullah semua...


Ok! Quick upload. Oleh kerana x banyak masa, saya upload gambar order dari Kak Zie. Orangnya sangat periang dan saya create cupcakes yang ceria untuk kak Zie.





Feedback dari anaknya, Atiqah... "Hmm... sedap la kak Chempaka" Alhamdulillah. Mendengar ungkapan itu dah cukup membuatkan semua rasa resah hilang. Iyelah.. Kita nak jugak tau komen org kepada kita. Customer will always be the TOP priority to me. Terima kasih daun keladi ye kak Zie atas order, lain kali boleh order lagi.






Saya masih lagi dalam proses pembelajaran dan akan terus berusaha menimba ilmu dalam bidang ini. Support anda semua menjadi kekuatan saya selama ini,insyaAllah... ;) Terima kasih didahulukan! Nantikan upload saya yang seterusnya...


Salam Sayang...

Chempaka
6012-3192887
imurveryangel@gmail.com
(~:Bake with love:~)

2 comments:

  1. huh nmpk cntk je kak nurul :D
    nxt time dyna odr2 lagi ukeeeeee :)
    selamat menjual n bejaya dlm bidang penjualan cupcakes :D

    ReplyDelete
  2. Tq dyna... janji tau.. promote la kat kengkawan sekali... :)

    ReplyDelete