Wednesday, August 26, 2009

Projek hujung minggu...


Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh.


Selamat datang ke laman sesawang 'Chempaka Beautilicious'.. :)
Bagaimana persiapan menjelang Aidilfitri..? Bagi yang membuat biskut raya sendiri seperti saya, rasanya masih terlalu awal untuk membuat biskut raya. Lain pula yang menerima tempahan yang banyak. Mungkin akan 'pulun' dari minggu terawal ramadhan. Alhamdulillah. Moga bertambah rezeki yang halal. Amin.

Kepada mereka yang ingin membuat tempahan, saya akan update harga pada post yang seterusnya. InsyaAllah.

Bagi post yang pertama ini, saya upload gambar projek hujung minggu saya yang saya buat untuk memenuhi permintaan salah seorang sahabat saya. Alhamdulillah. Mungkin saya amat baru dalam bidang mengarang dalam blog ini. Jadi, maafkan saya jika ada kesilapan teknikal, ya?


Selamat menjamu mata.. ;)
Chempaka
imurveryangel@gmail.com
6012-3192887




No comments:

Post a Comment